Kedy mi prídu alarm nainštalovať ?
To záleží iba na Vás. Naši odborní technici sa prispôsobia vašim požiadavkám. S telefonickým operátorom sa dohodnete kedy a kde a o zvyšok sa postaráme my.
Kde presne mi alarm nainštalujú ?
To záleží o aktuálnej dispozície vášho domu alebo bytu. Miesto inštalácie avšak rieši odborný technik osobne priamo na mieste.
Je alarm vhodný pre môj dom /byt ?
Alarm je vhodný pre všetky bytové aj nebytové priestory. Je škálovateľný presne pre potreby konkrétneho zákazníka.
Aké druhy alarmov ponúkate ?
Všetky informácie o našich produktoch na webe.
Alebo ak máte konkrétne požiadavky, kontaktujte nás na našej infolinke 0940 606 022.
Kedy za alarm zaplatím ?
Môžete si zvoliť z nasledovných možností tú, ktorá Vám najviac vyhovuje:
V oboch prípadoch Vám bude vydaný pokladničný daňový doklad, ktorý môžete predložiť pri prípadnej reklamácii.
Ako mám platiť mesačný paušál ?
Faktúra za mesačný paušál Vám bude pravidelne zasielaná vždy na začiatku príslušného mesiaca.
Je možné si nechať zasielať faktúru aj elektronicky ?
Áno, faktúru Vám môžeme zasielať aj elektronicky. Pokiaľ si chcete zmeniť formu zasielania faktúry kontaktujte, prosím, našu infolinku 0940 606 022.
Je možné si neskôr alarm rozšíriť o ďalšie senzory ?
Áno, je možné si dodatočne dokúpiť ľubovoľné množstvo dodatočných senzorov. Tieto senzory Váš príde nainštalovať náš odborný technik vo vami zvolenom čase.
Je alarm aktívny aj v prípade výpadku prúdu ?
Áno, v tomto prípade alarm prejde na záložnú batériu, vďaka ktorej dokáže fungovať minimálne 12 hodín. Na alarme je možné nastaviť aj funkciu o oznámení výpadku napájania formou SMS.
Máte licenciu na inštaláciu alarmov ?
Spoločnosť Optimal Care je riadne zaregistrovaná na Krajskom riaditeľstve PZ v Bratislave a má licenciu na projektovanie, montáž, údržbu, revíziu a opravu alarmov.